0212 337 0707
Posts
Human Resources

Süreç Haritası

HomeDijital SözlükSüreç Haritası

Süreç haritası, bir organizasyondaki iş akışının her bir adımını açıklayan ve iş akışındaki işlevlerin, kaynakların ve süreçlerin birbirleriyle nasıl ilişkili olduğunu gösteren bir diyagramdır. Süreç haritaları, bir işletmenin mevcut süreçlerini incelemek, süreçlerdeki verimsizlikleri ve atıl kapasiteleri tespit etmek, iyileştirme fırsatlarını belirlemek ve potansiyel maliyet tasarrufları ve hizmet kalitesi iyileştirmeleri sağlamak için kullanılır. Ayrıca, süreç haritaları, iş süreçleri ve sistemlerinin tamamlanması ve belgelendirilmesi için gereken belgelerin oluşturulmasına da yardımcı olabilir.

Start typing to see you are looking for.
We use cookies to analyze usage on our site, to personalize and measure content and advertisements, and to remember your visit preferences. You can click here for details.
Accept