Fiziki ve elektronik ortamlardaki tüm kurumsal bilgi ve belgenizi merkezi bir dijital arşiv sisteminde entegre olmuş bir yapıda yönetimini sağlayabilir ve tüm bu içeriğe ve süreçlere uzaktan erişebilirsiniz.
Doküman arşivine dilediğiniz lokasyondan hızlı ve kolay erişim sağlayın.
Dinamik yetki yönetimi ile doküman erişim haklarını ve kullanıcı ve doküman bazlı aksiyon yetkinliklerini yönetin.
Veri maskeleme özellikleri ile doküman içeriğinde veri gizleme ve KVKK uyumluluğunu sağlayın.
Doküman yaşam döngüsünü takip edin, saklama ve imha yönetimi planlarınızı dijital ortama taşıyın.
Fiziki arşiv ile dijital arşivi eşleştirin, fiziki ortamdaki kayıtlara kolay ve hızlı erişin.
İstediğiniz anda doküman içeriklerinde arama yapın, bilgiye anında ulaşın.
Gelişmiş Özellikler
OnBase'in dijital arşiv özellikleri sayesinde fiziki arşiv masraflarından kurtulun.
Doküman Tarama
Tarayıcı bağımsız entegrasyon kabileyeti ile doküman tarama ve doküman işleme süreçlerinin yönetilmesini sağlar.
Doküman Ağaçları ve Metadata Yönetimi
Kurum ihtiyaçlarına göre doküman ağaç (folder) yapısı kurulabilir ve dokümanlara ait metada/anahtar kelime yönetimini sağlar.
Arama Motoru
Doküman içeriğinde tam metin arama yapma ya da meta datalar üzerinden doküman arama yetkinliği sağlar. İmaj dokümanlar (.jpg, .png, .tif vs.) içerisinden de arama yapabilme yatkinliğini sunar.
Saklama ve İmha Yönetimi
Dokümanların saklama planlarını oluşturabilir ve otomatik imha yönetimi ve raporlama yetkinlikleri ile dokümanların yaşam döngüsünü takip edilebilmesini sağlar.
Otomatik Senkronizasyon
Herhangi bir ERP/CRM ile doküman paylaşma entegrasyonuna izin verir ve her iki sistemi de güncel tutar.
Yetki Yönetimi
Kullanıcı profili bazında doküman erişim haklarının yönetimi sağlanır.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.