Gönderi Süreçlerinizi Optimize Edin!

Şirketler, belgelerin, formların ve onay süreçlerinin güvenli ve kontrollü bir şekilde iletilmesini sağlamak için etkili bir gönderi yönetim sistemine ihtiyaç duyar. OnBase Gönderi Süreç Yönetimi, organizasyonların tüm gönderi süreçlerini merkezi bir platform üzerinden yönetmesini sağlayarak operasyonel verimliliği artırır.

muhaberat-yonetimi
Türkiye ve dünyadan OnBase referansları:

Gönderi Süreç Yönetimi Nedir?

OnBase, farklı departmanlar veya kurumlar arasında yapılan doküman ve bilgi paylaşımlarını dijital ortamda yönetir.
Manuel gönderim süreçlerini dijitalleştirerek kağıt tabanlı işlemleri ortadan kaldırın, zamandan ve maliyetten tasarruf edin.
Gönderileri doğru kişiye hızlı ve güvenli bir şekilde teslim edin, yanlış ellere geçmesini engelleyerek süreci izlenebilir hale getirin.
İş akışlarınızı hızlandırın, otomatik yönlendirme ile belgelerin onay ve işlem sürelerini kısaltın.
Fiziksel doküman dağıtımını ortadan kaldırarak operasyonel maliyetlerinizi düşürün ve verimliliği artırın.
Hassas belgelerin yalnızca yetkili kişiler tarafından görüntülenmesini sağlayarak güvenliği ve uyumluluğu en üst seviyeye çıkarın.
Gönderi süreçlerinin her aşamasını gerçek zamanlı olarak takip edin, gecikmeleri ve hataları önleyin.

Gelişmiş Özellikler

OnBase'in grup yönetimi ve vekalet sistemi özellikleri ile karmaşadan kurtulun.

Elektronik Gönderi Yönetimi

Belgelerin dijital ortamda güvenli ve izlenebilir şekilde iletilmesini sağlar.

Otomatik Dağıtım

Önceden tanımlı kurallar doğrultusunda belgelerin doğru kişilere veya departmanlara yönlendirilmesini sağlar.

Onay ve Takip Mekanizması

Gönderilerin durumunu gerçek zamanlı olarak takip etme ve sürecin her aşamasını kayıt altına alma imkanı sunar.

Entegrasyon Kolaylığı

Mevcut ERP, CRM ve diğer sistemlerle entegre çalışarak iş süreçlerine uyum sağlar.

Güncel İçerikler

Gönderi süreç yönetimi çözümünüzü araştırırken doğru tercihi yapabilmenize yardımcı olacak içeriklerimiz

Gönderi Süreç Yönetimi

  • Muhaberat ve İdari İşlere ait dokümanların elektronik ortama aktarılması, dokümanların ilgili birimlere yönlendirilmesi ve bilgilendirme süreci.
  • Otomatik doküman takibi ve raporlama.
  • Onay, geri gönderme, bilgilendirilecek birim ekleme vb. fonksiyonların kullanılması.
Contract.png

Uzmanlarımızla
iletişime geçin.

Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam