Sözleşmeleriniz İçin Tek Platform​

Sözleşmelerinizi kontrol altına alın ve Sözleşme Yönetimi hayat döngüsünü tek bir platformdan etkin bir şekilde takip edin ve yönetin.​
contract.png
Türkiye ve dünyadan OnBase referansları:
Sözleşme yenileme süreçlerini hızlandırın.​
Takip ve kontrol süreçlerini verimli kılın ve etkileşimi artırın.​
İzlenebilirliği artırın ve denetim mekanizmalarını güçlendirin.
Operasyonel yükleri ve riskleri ortadan kaldırın.
Sözleşme yönetimi yaşam döngüsü takibini sağlayın.
Müşteri ve tedarikçi memnuniyetini artırın.

Sözleşme Yönetimi Nedir?

Sözleşme Yönetimi Kontrolü

Bir işletmenin sözleşme süreçlerini planlama, uygulama, izleme ve kontrol etme disiplinidir. Bu süreç, sözleşme oluşturma, müzakere, onaylama, yürütme ve sonlandırma aşamalarını kapsar.

İşletmeler İçin Kritik Rol

Sözleşme yönetimi, işletmelerin risklerini azaltır ve maliyetlerini kontrol eder. Düzenli takip, hukuki sorunları önler ve gereksiz harcamaları engeller. Verimlik artışı sağlanır.

Sözleşme Süreçleri

Sözleşme Oluşturma

Şartların belirlenmesi ve müzakerelerin yapılması

Onaylama ve İmzalama

Tarafların sözleşmeye bağlılıklarını gösteren süreç

Yürütme

Sözleşme şartlarının yerine getirilmesi

İzleme ve Güncelleme

Sözleşmenin sürelerinin kontrol edilmesi

Sonlandırma

Sözleşmenin sona erdirilmesi

Gelişmiş Özellikler

OnBase'in otomatik sözleşme yönetimi özellikleri sayesinde sözleşmelerinizi efektif bir şekilde yönetin.

Sözleşme Yönetiminde Yapay Zeka Desteği

Sözleşmeleri otomatik olarak analiz edin, riskleri tespit edin, süreçleri hızlandırın böylece zaman ve maliyetten tasarruf edin.

Sözleşme Yönetimi Süreci

Sözleşmeleri inceleme, onay ve yürütme süreçlerini otomatik olarak yönetin.

Sözleşme Bildirimleri

Sözleşme sona erme tarihlerini takip edin ve bildirimler ile yenileme süreçlerini otomatik başlatın.

Sözleşme Bildirimleri

Sözleşme sona erme tarihlerini takip edin ve bildirimler ile yenileme süreçlerini otomatik başlatın.

360 Derece Görünüm

Hukuk, satın alma ve tüm ilgili paydaşlara sözleşmeyle ilgili bilgiler, görevler, faaliyetler ve yazışmalar hakkında 360 derecelik bir görünüm sağlayın.

Şablon Yönetimi

Şablon yönetimi ile standart sözleşmeleri kolay ve hızlıca oluşturun.

Temel Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi Paketi

OnBase'in "Temel Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi" paketi, işletmelerin sözleşme yönetimini kolaylaştırmak ve verimliliği artırmak için tasarlanmıştır. Önceden tanımlanmış şablonlar ve araçlar sunarak iş süreçlerine hızlı uyum sağlar. Sözleşmelerin oluşturulması, onaylanması ve arşivlenmesini kapsayan bu çözüm, özellikle KOBİ'ler için karmaşık süreçler olmadan etkin yönetim imkanı sunar.

Temel Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi Paketi

Hangi Tip Sözleşmelerde Kullanılabilir?

Temel Sözleşme Yaşam Döngüsü Paketinde Neler Var?

Sözleşme süreçlerinizi otomatik hale getirirken doğru tercihi yapabilmenize yardımcı olacak içeriklerimiz.

Uzmanlarımızla
iletişime geçin.

Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam