[vc_row][vc_column][vc_column_text]Data Market’in buluta yaklaşımı ağırlıklı olarak müşterilerinin stratejisini anlamaya yöneliktir ve bu stratejiyle beraber büyür. Çünkü biz buluttaki dönüşümün stratejiye etkisinin farkındayız ve buna inanıyoruz. Dolayısıyla stratejilerimizi müşterilerimiz ile ortak bir şekilde belirleyip buluta nasıl geçiş yapması gerektiğini ve belirli seviyelerdeki uygulamaları bulutta nasıl kullanabileceğine dair kendilerine bir yol haritası çiziyoruz. Ve bu yol haritasıyla beraber buluta geçtikten sonra da orada nasıl bir dönüşüm yaşayacaklarını ve bu dönüşümde Data Market’in nasıl destek vereceğini önceden simüle ediyoruz.
Geçiş aşamasından bahsedecek olursam, öncelikle kurumların altyapısındaki sistemlerin var olduğu haliyle analizlerini çıkarmaya çalışıyoruz. Çünkü kurumlar stratejik olarak kendilerinin bulut dönüşümündeki stratejilerini var oldukları altyapıların dönüşümünü anlamak açısından ve kurumların dönüşüm maliyetleri ile birlikte ileriye dönük yatırımlarını ölçmek açısından bir TSO çalışması yapıyoruz. Bu çalışmalar ile beraber bulut dönüşümündeki maliyetleri ve stratejiyi ortaya koyuyoruz. Devamında da Data Market olarak bu geçişleri uzman teknolojik ekibimiz ile beraber gerek Azure platformunda gerek ise Office 365 platformunda tüm geçişleri uçtan uca planlıyoruz. Uzman ekibimiz ile beraber bu geçiş stratejilerini belirledikten sonra dünyanın önemli bulut geçiş uygulamalarını kullanarak müşterilerimize destek oluyoruz ve bu geçişte yanlarında oluyoruz. Buluta geçiş tamamlandıktan sonra aslında bir dönüşüm de başlıyor. Bu dönüşümde de gerek infra katmanında gerek Q modernization dediğimiz uygulama katmanında müşterilerimize destek vermeye devam ediyoruz. Data Market bu dönüşümün ardından müşterilerinin yanında olmak için kendi hazırladığı çözüm paketleriyle de müşterilerine uzun vadede destek vermeye devam ediyor olacak.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=kWTOBOWsDRI”][/vc_column][/vc_row]