Günümüzde Dijitalleşme süreçlerinin hızlanması ile birlikte bilgi ve belgelerin dijital ortamda saklanması ve yönetimi ihtiyaçları her geçen gün artarak devam etmektedir.
Doküman Saklama Planı ve İmha Yönetimi kapsamında , Elektronik ortamda tutulacak doküman ve belgelerin saklama planlarının oluşturulması, imha yönetim planlarını ve imha süreçlerini tasarlayarak takibini sağlayabilirsiniz. Bu sayede regülatif ve operasyonel riskleri ortadan kaldırır, KVKKve regülasyon uyum süreçlerini hayata geçirebilir anlık süreç takibi ve raporlama ile imha yönetimini verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.
Webinar İçeriği:
- Doküman Saklama ve İmha Yönetimi için yapılması gerekenler
- Saklama ve imha yönetimi süreci nedir?
- OnBase Doküman İmha Yönetimi Modülü