Lisans Yönetimi İçin Kolay ve Kapsamlı Bir Çözüm
Lime Nedir?
Lime Portal, bir lisans yönetim merkezidir ve birçok şirketin BT süreçlerinde önemli bir rol oynamaktadır. Bu sistem, şirketlere lisans abonelik seçeneklerini yönetme ve bu abonelikler için yenileme planları oluşturma imkanı sağlar. Lime Portal, müşterilere kendi aboneliklerini yönetme ve sipariş taleplerini tek bir portalden yönetme olanağı sunar.
Kullanıcılar Lime Portal üzerinden aboneliklerini güncelleme, değiştirme veya iptal etme gibi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebilirler. Bu portal, kullanıcılara aboneliklerini güncelleme veya değiştirme ihtiyaçları olduğunda kolay erişim sağlar. Ayrıca, yeni sipariş taleplerini iletmek ve mevcut aboneliklerini yönetmek için tek bir merkezi nokta sunar.
Lime Portal’ı
Neden Kullanmalısınız?
Lime Portal kullanıcılarının abonelik varlık ve güncellemelerini yapmak için harcadıkları zamanı azaltır.
Şirketlerin ölçeklenebilirliğini artırmasına olanak tanır, böylece şirketler büyüdükçe abonelik yönetim merkezi de büyüyebilir.
Lime Portal, envanterleri hakkında güncel veri toplamasına ve analiz etmesine olanak tanır.
Bu veriler, şirketlerin iş stratejilerini optimize etmelerine yardımcı olabilir ve müşteri deneyimini geliştirmelerine olanak sağlayabilir.
Lime Portal
Nasıl Çalışır
Abonelik Planlarının Oluşturulması
BT Yöneticileri, kullanıcılarına ürün veya hizmetler için farklı abonelik planları oluşturur. Bu planlar, ödeme sıklığı, fiyat ve sunulan hizmetler gibi faktörlere göre değişebilir.
Abonelik Satın Alma Sürecinin Kolaylaştırılması
Lime Portal, müşterilerinin abonelik planlarını satın alma sürecini kolaylaştırmak yeni abonelik hizmeti sunar.
Abonelik Yönetim Merkezi
Lime Portal, abonelik hizmetlerine abone olan müşterilerinin bilgilerini kaydeder ve bu müşterilere düzenli olarak hatırlatma,güncelleme ve abonelik özetlerini gönderir.
Abonelik İptal Sürecinin Kolaylaştırılması
BT Yöneticileri, istedikleri zaman aboneliklerini iptal edebilmelerini sağlamak için abonelik hizmetlerine göre bir süreç belirler. Bu süreç genellikle müşterilerin birkaç tıklama ile aboneliklerini iptal edebilmelerine olanak tanır.
Lime Portal
Özellikleri
Profil Bilgileri
Kullanıcının bu bilgileri görüntüleyebileceği ve gerektiğinde düzenleyebileceği bir sayfadır.
Kullanıcı tanımlı olan bilgilerini değiştirme, kişisel tercihleri belirleme gibi seçenekleri içerir.
Abonelik Merkezi
Yapılan sipariş taleplerini, süresi dolan ve aktif
abonelikleri (NCE, Perpetual ve Azure) görebilirsiniz.
Kullanımlarına istinaden yeni veya mevcut abonelikleri için güncelleme talebi oluşturmalarında destek olacaktır.
Ekstrelerim
Lime Portal, hizmet alımlarına ilişkin fatura kırılımlarını görüntülemek için tasarlanmış bir ekran sunmaktadır. Şirketlerin hizmet sağlayıcılarından aldıkları faturaların detaylarını ve bölümlerini kolaylıkla gözlemlemelerine olanak tanır.
Sipariş Talepleri
Talep edilen ürün veya hizmetin adını, fiyatını, miktarını ve diğer özelliklerini belirleyip sipariş talebi belirleme ve diğer özel talepleri belirtme seçeneği de sunar. Sipariş talebi oluşturduktan sonra, ilgili müşteri yöneticiniz sizler ile iletişime geçiyor olacaktır.
Sipariş Taleplerini Görüntüle
Sipariş taleplerinizi, ürün veya hizmetin adını, fiyatını, miktarını ve diğer özelliklerini belirleyip sipariş talebi belirleme ve diğer özel talepleri görüntüleme imkanı sunar.
Yardım & Destek
Ürün ve hizmetlerinize istinaden teknik talep oluşturmak ve ilgili müşteri yönetici bilgilerinize ulaşabilmenizi sağlar.
i-s.tech MSP Portalı Kullanım Hakkı
Microsoft CSP sözleşmeli müşterileri, Modernwork ürünleri için özel destek ihtiyaçları olduğunda taleplerini i-s.tech MSP Portalı aracılığıyla iletebilirler. i-s.tech MSP Portalı, önceden belirlenmiş SLA kuralları ve öncelik tanımları doğrultusunda müşterilerimizin taleplerini uzman ekiplerimize otomatik olarak atar.
i-s.tech MSP Portalı üzerinden teknik uzmanlarla yazışabilir, taleplerinin durumunu takip edebilir ve geriye dönük olarak oluşturdukları talepleri inceleyebilirsiniz.
DM Lime üzerinden de i-s.tech MSP Portalı'na erişebilirsiniz.
i-s.tech MSP Portalı üzerinden teknik uzmanlarla yazışabilir, taleplerinin durumunu takip edebilir ve geriye dönük olarak oluşturdukları talepleri inceleyebilirsiniz.
DM Lime üzerinden de i-s.tech MSP Portalı'na erişebilirsiniz.