Günümüzde Dijitalleşme süreçlerinin hızlanması ile birlikte fiziksel arşiv ihtiyacı bir ölçüde ortadan kalksa da çeşitli yasal zorunluluklar ve dış sistemlerle olan iletişim sonucu kağıt ortamında bir çok belge oluşmakta ve arşivlenmektedir.
Fiziksel arşiv yönetimi modülü, birimlerden başlayan arşivleme döngüsünü, ödünç, iade ve tasfiye işlemleri ile birlikte bir bütün olarak karşılamakta ve OnBase Doküman yönetim sistemi kullanılarak hangi belgelerin hangi lokasyonda nerede tutulduğu, kimler tarafından ödünç alındıkları ve takip raporları sayesinde belgelerin kaybolması, evrakların hızlı biçimde bulunamaması gibi sorunlar ortadan kalkmaktadır.
- Sayısallaştırma ve Arşivleme Hizmeti
- Fiziksel kayıt talebi ve ödünç alma
- Fiziki Arşivden Kayıt Toplama
- Kayıt Yönetimi Takip ve Raporlama