Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Sayısallaştırma Hizmetleri ve Kayıt Yönetimi ile Kurumsal Arşivlerinizi Oluşturun

Günümüzde Dijitalleşme süreçlerinin hızlanması ile birlikte fiziksel arşiv ihtiyacı bir ölçüde ortadan kalksa da çeşitli yasal zorunluluklar ve dış sistemlerle olan iletişim sonucu kağıt ortamında bir çok belge oluşmakta ve arşivlenmektedir.

Fiziksel arşiv yönetimi modülü, birimlerden başlayan arşivleme döngüsünü, ödünç, iade ve tasfiye işlemleri ile birlikte bir bütün olarak karşılamakta ve OnBase Doküman yönetim sistemi kullanılarak hangi belgelerin hangi lokasyonda nerede tutulduğu, kimler tarafından ödünç alındıkları  ve takip raporları sayesinde belgelerin kaybolması, evrakların hızlı biçimde bulunamaması gibi sorunlar ortadan kalkmaktadır.

  • Sayısallaştırma ve Arşivleme Hizmeti
  • Fiziksel kayıt talebi ve ödünç alma
  • Fiziki Arşivden Kayıt Toplama
  • Kayıt Yönetimi Takip ve Raporlama

 

Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam