Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Doküman Yönetimi

Data MarketDijital SözlükDoküman Yönetimi

Doküman yönetimi, bir organizasyonun belge, rapor, sunum ve diğer dijital belgeler gibi bilgilerin depolanması, yönetimi, paylaşımı ve izlenmesini içeren iş sürecidir.

Doküman yönetimi, kuruluşların bilgi varlıklarını daha iyi yönetmelerine, verimliliği artırmalarına ve iş akışlarını optimize etmelerine yardımcı olur. Bu, belge yönetimi, iş süreci yönetimi, dijital varlık yönetimi ve arşivleme sistemleri gibi farklı teknolojileri içerebilir. Doküman yönetimi ayrıca, bir organizasyonun özellikle düzenlemelere uygunluğunu sağlaması için gereklidir.

Haber, duyuru ve etkinlikler

Güncel bilgiler ve gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz.

Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam