Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Süreç Yönetimi

Süreç yönetimi, bir organizasyonun işleyişindeki süreçlerin analiz edilmesi, iyileştirilmesi, tasarlanması, uygulanması, izlenmesi ve kontrol edilmesi ile ilgili faaliyetleri içeren bir yönetim yaklaşımıdır. Bu yaklaşım, bir organizasyonun iş süreçlerinin verimli ve etkili bir şekilde tasarlanmasına, uygulanmasına ve yönetilmesine yardımcı olur.

Süreç yönetimi, bir organizasyonun faaliyetlerinin birbirine entegrasyonu ve sürekli iyileştirilmesi için bir çerçeve sağlar. Süreçler, farklı işlevler arasında işbirliği ve bilgi paylaşımı sağlar. Süreç yönetimi, işletmenin işleyişindeki kritik süreçlerin izlenmesine ve gerekli değişikliklerin yapılmasına izin verir. Bu sayede, işletmenin etkinliği ve verimliliği artar, iş süreçleri standartlaştırılır, hata oranları azalır ve müşteri memnuniyeti artar.

Haber, duyuru ve etkinlikler

Güncel bilgiler ve gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz.

Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam