OnBase ile Servis Destek ve Talep Yönetimi

Belirli bir olgunluğa gelmiş kurumların, yaptığı iş ve sunduğu hizmetlerine bağlı olarak, çalışanlarından veya dış kaynaklardan gelen destek ve talepleri yönetmeleri ancak dijital ortamlardan mümkün hale gelmiştir. Özellikle ofis ortamının dışında veya günümüz pandemisinde evlerinden çalışanlar için taleplerini iletmek ve yönetim açısından ise bu taleplere tek merkezden kontrol ve müdahale edebilmek oldukça zor hale geldi.

Bu alandaki ihtiyacı karşılayabilmek için ihtiyaçlar ve sunulacak hizmetler planlanmalı ve en önemlisi çözümler için geliştirilecek stratejiler istendiği dinamiklikte, yazılım ortamında kurgulanabilmelidir.

  • Servis & Talep Yönetim Süreci
  • Neden OnBase?
  • Servis Takibi ve Raporlamalar
  • Operasyon & Son Kullanıcı Ekranları

17 Şubat 2022

13:00 - 13:30

Konuşmacılar

hsezen
Hayrettin Sezen
Dijital Çözümler Yöneticisi
mbayri
Mustafa Taha Bayrı
Kıdemli Dijital Çözümler Danışmanı
Önceki İçerik

Doküman Saklama Planı ve İmha Yönetimi

Sonraki İçerik

Neden Bir Kimlik Yönetimi Uygulaması Kullanmalısınız?

Twitter
DataMarket1992
@DataMarket1992
126 Takip Edilen
383 Takipçi
  • 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun! Ey yükselen yeni nesil, gelecek sizindir. Cumhuri… https://t.co/ZkV7kjzdKL
  • Teams Phone System alanındaki yetkinliğimizi uzman ekibimizle bir adım daha ileriye taşıyoruz. … https://t.co/exQ7w8ZYPx
  • Bu ödülleri kazanmamızda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza ve iş ortağımız Dell Technologies ekibine teşekkür ederiz.
Çerez Bildirisi
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve ziyaret tercihlerini hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.
Tamam Daha fazla bilgi