
Belirli bir olgunluğa gelmiş kurumların, yaptığı iş ve sunduğu hizmetlerine bağlı olarak, çalışanlarından veya dış kaynaklardan gelen destek ve talepleri yönetmeleri ancak dijital ortamlardan mümkün hale gelmiştir. Özellikle ofis ortamının dışında veya günümüz pandemisinde evlerinden çalışanlar için taleplerini iletmek ve yönetim açısından ise bu taleplere tek merkezden kontrol ve müdahale edebilmek oldukça zor hale geldi.
Bu alandaki ihtiyacı karşılayabilmek için ihtiyaçlar ve sunulacak hizmetler planlanmalı ve en önemlisi çözümler için geliştirilecek stratejiler istendiği dinamiklikte, yazılım ortamında kurgulanabilmelidir.
- Servis & Talep Yönetim Süreci
- Neden OnBase?
- Servis Takibi ve Raporlamalar
- Operasyon & Son Kullanıcı Ekranları
17 Şubat 2022
13:00 - 13:30
Konuşmacılar

Hayrettin Sezen
Dijital Çözümler Yöneticisi

Mustafa Taha Bayrı
Kıdemli Dijital Çözümler Danışmanı