Sayısallaştırma Hizmetleri ve Kayıt Yönetimi ile Kurumsal Arşivlerinizi Oluşturun

Günümüzde Dijitalleşme süreçlerinin hızlanması ile birlikte fiziksel arşiv ihtiyacı bir ölçüde ortadan kalksa da çeşitli yasal zorunluluklar ve dış sistemlerle olan iletişim sonucu kağıt ortamında bir çok belge oluşmakta ve arşivlenmektedir.

Fiziksel arşiv yönetimi modülü, birimlerden başlayan arşivleme döngüsünü, ödünç, iade ve tasfiye işlemleri ile birlikte bir bütün olarak karşılamakta ve OnBase Doküman yönetim sistemi kullanılarak hangi belgelerin hangi lokasyonda nerede tutulduğu, kimler tarafından ödünç alındıkları  ve takip raporları sayesinde belgelerin kaybolması, evrakların hızlı biçimde bulunamaması gibi sorunlar ortadan kalkmaktadır.

 

  • Sayısallaştırma ve Arşivleme Hizmeti
  • Fiziksel kayıt talebi ve ödünç alma
  • Fiziki Arşivden Kayıt Toplama
  • Kayıt Yönetimi Takip ve Raporlama

21 Ocak 2022

15:00 - 15:30

Konuşmacılar

hsezen
Hayrettin Sezen
Dijital Çözümler Yöneticisi
mbayri
Mustafa Taha Bayrı
Kıdemli Dijital Çözümler Danışmanı
Önceki İçerik

Kimlik Yönetiminde Müşteri Deneyimleri

Sonraki İçerik

2022’de Mobil Yaka ile Kağıt Evrak İmzalamaya Son

Twitter
DataMarket1992
@DataMarket1992
126 Takip Edilen
383 Takipçi
  • 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun! Ey yükselen yeni nesil, gelecek sizindir. Cumhuri… https://t.co/ZkV7kjzdKL
  • Teams Phone System alanındaki yetkinliğimizi uzman ekibimizle bir adım daha ileriye taşıyoruz. … https://t.co/exQ7w8ZYPx
  • Bu ödülleri kazanmamızda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza ve iş ortağımız Dell Technologies ekibine teşekkür ederiz.
Çerez Bildirisi
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve ziyaret tercihlerini hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.
Tamam Daha fazla bilgi