Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Zoho Desk ile Müşteri Memnuniyetini Artırmanın Yolları

Müşteri destek süreçlerinizi daha verimli hale getirmek mi istiyorsunuz? Zoho Desk, işletmelerin müşteri hizmetlerini yönetmelerine yardımcı olan güçlü bir platformdur. Bu webinar, Zoho Desk’in sunduğu özellikleri keşfetmenize ve destek ekibinizin performansını artırmanıza yardımcı olacak.

Konu Başlıkları:

  • Zoho Desk Nedir?
  • Kurulum ve İlk Adımlar
  • Ticket Yönetimi
  • Raporlama ve Analitik
  • En İyi Uygulamalar ve İpuçları
  • Soru – Cevap
Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam