Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Destek Yönetimi

Zoho, şirketinizdeki Destek Yönetimi süreçlerinizi , çok kanallı olarak yönetmenizi, otomasyonlarla birlikte raporlamanızın sağlayan 360 Derece destek çözümüdür.

Zoho ürünleri, işletmelerin yönetimlerinde müşteri memnuniyetini artırmak, müşteri ilişkilerini yönetmek ve müşteri desteği süreçlerini optimize etmek için sağlamak için kritik öneme sahiptir İşte Zoho’nun sistemlerinin Destek Yönetimi alanındaki önemli bazı yönleri.

Verimlilik

İş süreçlerinde ve operasyonel faaliyetlerde maksimum verimlilik

Maliyet Tasarrufu

Uygulama geliştirme ve özel çözüm yatırımı maliyetlerinde tasarruf

İş Sürekliliği

Kesintisiz bir müşteri deneyimi ile süreklilik

Hızlı Çözüm

Oluşabilecek problemlerde ITIL standartlarında destek hizmeti
zoho-logo
Zoho ile

Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Artırma

Zoho ürünleri müşterilere daha hızlı ve daha etkili bir şekilde hizmet sunulmasını sağlar. Bu, müşteri memnuniyetini artırır ve müşteri sadakatini güçlendirir.
Zoho ile

Daha Hızlı Sorun Çözümü

Zoho Destek Yönetimi otomatik yönlendirme, otomatik cevaplama ve self-servis destek gibi özellikler, müşteri taleplerinin daha hızlı ve daha verimli bir şekilde çözülmesini sağlar
Zoho ile

Gelişmiş Analiz ve Keşif

Zoho Destek Yönetiminde bulunan otomasyonlar, zamanlayıcılar, görev yönetimi araçları ve diğer özellikler, destek ekiplerinin daha verimli çalışmasını sağlar.
Zoho ile

Güvenlik ve Erişim Kontrolleri

Zoho çözümleri müşteri geri bildirimlerini, şikayetleri ve sorunları izlemek ve analiz etmek için veri toplama ve raporlama araçları sunar. Bu veriler, işletmelerin müşteri memnuniyetini artırmak için gereken iyileştirmeleri belirlemesine olanak tanırve erişim kontrolü sağlar.
zoho-logo

Zoho Destek Uygulamaları

zoho-desk
Zoho Desk E-posta, telefon, canlı sohbet ve sosyal medya gibi çeşitli kanallardan gelen müşteri sorunları yönetilebilir. Müşteri sorunları ticket’lar ile yönetilebilir, işletme içindeki ilgili kişilere atanabilir. Self-servis destek portal sunar. Müşteri sorularından SSS içerikler oluşturulabilir.
zoho-assist
Teknik sorunları gidermek, yazılım konfigürasyonlarını yapmak veya eğitim vermek gibi çeşitli senaryolarda müşterilere uzaktan destek verilebilir. Kullanıcının uzaktaki bilgisayarlara erişerek dosya aktarması, uygulama yüklemesi veya sistem yapılandırması gibi işlemleri gerçekleştirmesini sağlar.

Bizimle İletişime Geçin

Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.
Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam