Destek Yönetimi
Zoho, şirketinizdeki Destek Yönetimi süreçlerinizi , çok kanallı olarak yönetmenizi, otomasyonlarla birlikte raporlamanızın sağlayan 360 Derece destek çözümüdür.
Zoho ürünleri, işletmelerin yönetimlerinde müşteri memnuniyetini artırmak, müşteri ilişkilerini yönetmek ve müşteri desteği süreçlerini optimize etmek için sağlamak için kritik öneme sahiptir İşte Zoho’nun sistemlerinin Destek Yönetimi alanındaki önemli bazı yönleri.
Verimlilik
İş süreçlerinde ve operasyonel faaliyetlerde maksimum verimlilik
Maliyet Tasarrufu
Uygulama geliştirme ve özel çözüm yatırımı maliyetlerinde tasarruf
İş Sürekliliği
Kesintisiz bir müşteri deneyimi ile süreklilik
Hızlı Çözüm
Oluşabilecek problemlerde ITIL standartlarında destek hizmeti
Zoho ile
Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Artırma
Zoho ürünleri müşterilere daha hızlı ve daha etkili bir şekilde hizmet sunulmasını sağlar. Bu, müşteri memnuniyetini artırır ve müşteri sadakatini güçlendirir.
Zoho ile
Daha Hızlı Sorun Çözümü
Zoho Destek Yönetimi otomatik yönlendirme, otomatik cevaplama ve self-servis destek gibi özellikler, müşteri taleplerinin daha hızlı ve daha verimli bir şekilde çözülmesini sağlar
Zoho ile
Gelişmiş Analiz ve Keşif
Zoho Destek Yönetiminde bulunan otomasyonlar, zamanlayıcılar, görev yönetimi araçları ve diğer özellikler, destek ekiplerinin daha verimli çalışmasını sağlar.
Zoho ile
Güvenlik ve Erişim Kontrolleri
Zoho çözümleri müşteri geri bildirimlerini, şikayetleri ve sorunları izlemek ve analiz etmek için veri toplama ve raporlama araçları sunar. Bu veriler, işletmelerin müşteri memnuniyetini artırmak için gereken iyileştirmeleri belirlemesine olanak tanırve erişim kontrolü sağlar.
Zoho Destek Uygulamaları
Zoho Desk E-posta, telefon, canlı sohbet ve sosyal medya gibi çeşitli kanallardan gelen müşteri sorunları yönetilebilir. Müşteri sorunları ticket’lar ile yönetilebilir, işletme içindeki ilgili kişilere atanabilir. Self-servis destek portal sunar. Müşteri sorularından SSS içerikler oluşturulabilir.
Teknik sorunları gidermek, yazılım konfigürasyonlarını yapmak veya eğitim vermek gibi çeşitli senaryolarda müşterilere uzaktan destek verilebilir. Kullanıcının uzaktaki bilgisayarlara erişerek dosya aktarması, uygulama yüklemesi veya sistem yapılandırması gibi işlemleri gerçekleştirmesini sağlar.
Bizimle İletişime Geçin
Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.
"*" gerekli alanları gösterir